مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 13:052023-02-23سياسي

پاکدستی در لایه های مختلف مدیریتی منجر به خدمت صادقانه می شود


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه فقدان نظارت آسیب های زیادی به کشور وارد کرده است، گفت: پاکدستی در لایه های مختلف مدیریتی منجر به خدمت صادقانه و جهادی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی صبح پنجشنبه در دیدار با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رییس جمهور، اظهار کرد: کارها و امورات افراد باید رنگ جهادی بگیرد.

وی با بیان اینکه معنای جهاد فقط در سنگر جبهه و جنگ خلاصه نمی شود، افزود: هر کس در هر جایگاهی که قرار می گیرد ضمن دشمن شناسی و هدف گیری مقابله ای برنامه های دشمن، مسیر خدمت جهادی و میدانی را برگزیند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اثرات کتاب روش رئالیسم شهید مطهری در جامعه، بیان کرد: ماندگاری کتاب شهید مطهری به جهت هدف گیری مقابله ای با برنامه های دشمن بوده و یک کار جهادی اثرگذار است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به راهبرد انقلابی و جهادی دولت سیزدهم در بخش های مختلف، اضافه کرد: دولت سیزدهم نگاه و تفکر وابستگی کشور به بیرون بویژه غرب را حذف کرده است.

وی با تاکید بر پاکدستی در بدنه اجرایی و مدیران کشور، افزود: پاکدستی افراد در لایه های مختلف مدیریتی منجر به خدمت صادقانه و جهادی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکدستی در لایه های مختلف مدیریتی منجر به خدمت صادقانه می شود

پاکدستی در لایه های مختلف مدیریتی منجر به خدمت صادقانه می شود