مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 12:552023-02-23سياسي

اگر اتحاد روحانیت حفظ نشود، شبی تاریک پیش رو خواهد بود


اولین وظیفه شرعی و الهی برای   جلوگیری از تکرار آن حوادث تلخ دوران استکبار و رسیدن به اطمینان از قطع نفوذ بیگانگان در حوزه ها، - ایسنا/خراسان رضوی عضو شورای نگهبان گفت: اولین وظیفه شرعی و الهی برای   جلوگیری از تکرار آن حوادث تلخ دوران استکبار و رسیدن به اطمینان از قطع نفوذ بیگانگان در حوزه ها، این است که اتحاد و یکپارچگی طلاب و روحانیت انقلابی حفظ شود  وگرنه شبی تاریک در پیش است.

آیت الله محمدمهدی شب زنده دار امروز، چهارم اسفند، در همایش منشور روحانیّت که به مناسبت سالروز صدور این منشور توسط امام خمینی(ره) در سالن همایش هتل آفتاب ولایت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: حوزه های علمیه از بدو تاسیس که از زمان ائمه(ع) بوده و پایه آن بر اصول قرآن است، تلاش کرده در مسیر ائمه(ع) حرکت کنند.

جمع آوری و نگهداری علوم قرآن و اسلام و آثار و احادیث پیامبر بزرگوار(ص) و سنت و سیره معصومین(ع) و ثبت و تنقیح آن ها در شرایطی که امکانات بسیار کم بوده و سلاطین و ستمگران در محو آثار رسالت همه امکانات خود را به کار می گرفتند، کار آسانی نبوده است.

وی افزود: خدا را شکر امروز نتیجه آن زحمات را در آثار و کتب با برکتی همچون کتب اربعه و کتاب های دیگر متقدمین و متأخرین از فقه و فلسفه، ریاضیات و نجوم و اصول وکلام و حدیث و رجال، تفسیر و ادب و عرفان و لغت و تمامی رشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر اتحاد روحانیت حفظ نشود، شبی تاریک پیش رو خواهد بود

اگر اتحاد روحانیت حفظ نشود، شبی تاریک پیش رو خواهد بود