مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 12:502023-02-23سياسي

جهاد اصلی کشور ما، خدمت به مردم و تلاش برای پیشرفت است


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: مدیران امروز ما از جنس مردم، خادم به ملت و مجاهد برای حل مشکلات هستند و تمام وقت خود را صرف خدمتگزاری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در آیین افتتاح پردیس سینمایی خارون نجف آباد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در برابر مردم عالم، مومن، مجاهد و شریف شهرستان نجف آباد سر تعظیم فرود می آورم.

وی ادامه داد: این مردم تنها شهرستانی در کشور هستند که به تنهایی یک لشکر را در دوران دفاع مقدس تجهیز، تامین، حمایت و فرماندهان بزرگواری مانند شهید حاج احمد کاظمی را تقدیم ایران اسلامی کردند.

میراحمدی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نام لشکر 8 نجف برای رزمندگان اسلام امید بخش و امید آفرین بود، عنوان کرد: به راستی که در جبهه های حق علیه باطل هر کجا که شهید حاج احمد کاظمی حضور پیدا می کرد برای دشمنان رعب آور و برای رزمندگان باعث دلگرمی بود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور عنوان کرد: همچنین این شهرستان شهدای دیگری که روح جدیدی بر کالبد کشور ما دمیدند را نیز تقدیم ایران اسلامی کرد که شهید محسن حججی یکی از همین شهدای بزرگوار است که نامش برای جوانان به قله ای رفیع تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اصلی کشور ما، خدمت به مردم و تلاش برای پیشرفت است

جهاد اصلی کشور ما، خدمت به مردم و تلاش برای پیشرفت است