مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 12:202023-02-23اقتصادي

شهرک های صنعتی فناور در کشور ایجاد می شود/ بازگشت 1300 واحد غیرفعال به چرخه تولید


معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی از برنامه ریزی برای حرکت به سمت فعال کردن صنایع نوآور و دانش بنیان و حمایت از این نوع صنایع خبر داد و و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی رسولیان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی در حاشیه آوین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی فاز توسعه 210 هکتاری شهرک صنعتی اشراق زنجان در جمع خبرنگاران یکی از ظرفیت های تولید و توسعه را افزایش زیرساختها دانست و اظهار کرد: در این مورد مسؤولان شرکت شهرک های صنعتی خود را ملزم به تامین زیرساخت ها برای استقرار واحدهای صنعتی می دانند.

معاون وزیر و مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی با بیان اینکه شهرک های صنعتی 20 هزار هکتار زمین آماده واگذاری داشت، ولی در برخی از مناطق کاستی هایی وجود داشت به همین دلیل توان پاسخگویی به متقاضیان نبود، افزود: سال گذشته بیش از 6 هزار هکتار زمین به شهرک های صنعتی اضافه شد و نیازها را تامین کرد.

وی از اضافه شدن 2 هزار هکتار زمین به ظرفیت شهرک های صنعتی در سال جاری خبر داد و گفت: 200 هکتار از این ظرفیت در شهر زنجان قرار دارد.

رسولیان با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و 300 پروژه در دست اجرا است، تصریح کرد: این پروژه ها با اعتباری در حدود 8 هزار و 500 میلیارد تومان در دست اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های صنعتی فناور در کشور ایجاد می شود/ بازگشت 1300 واحد غیرفعال به چرخه تولید

شهرک های صنعتی فناور در کشور ایجاد می شود/ بازگشت 1300 واحد غیرفعال به چرخه تولید