مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 12:202023-02-23سياسي

همه به قوانین مربوط به حفظ اراضی ملی و حقوق بیت المال پایبند باشند


معاون اول قوه قضاییه در گردهمایی سراسری نمایندگان حاکم شرع و مدیران جهادکشاورزی وامور اراضی کشور بر لزوم پایبندی همگانی به قوانین مربوط به حفظ اراضی ملی و حقوق بیت المال تاکید کرد.

- معاون اول قوه قضاییه در گردهمایی سراسری نمایندگان حاکم شرع و مدیران جهادکشاورزی وامور اراضی کشور بر لزوم پایبندی همگانی به قوانین مربوط به حفظ اراضی ملی و حقوق بیت المال تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از میزان حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق در گردهمایی سراسری نمایندگان حاکم شرع و مدیران جهادکشاورزی وامور اراضی کشور بر لزوم پایبندی همگانی به قوانین مربوط به حفظ اراضی ملی و حقوق بیت المال تاکید کرد.

در این همایش که با حضور معاون اول قوه قضاییه، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رییس سازمان امور اراضی کشور، رییس کل دادگستری خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مسولان سازمان بازرسی، دیوان محاسبات، سازمان ثبت و جمع دیگری از مدیران و در مشهد برگزار شد، معاون اول قوه قضاییه با تقدیر از اقدامات انجام شده در زمینه حفظ حقوق بیت المال ازجمله در حوزه اراضی افزود: در این گونه همایش ها باید یک ارزیابی دقیق از عملکردمان داشته باشیم تا در آینده بتوانیم بهتر عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه به قوانین مربوط به حفظ اراضی ملی و حقوق بیت المال پایبند باشند

همه به قوانین مربوط به حفظ اراضی ملی و حقوق بیت المال پایبند باشند