مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 12:102023-02-23دانش

دولت سیزدهم بدنبال توسعه کیفی دانشگاه های کشور و رسیدن به جایگاه واقعی است


معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه کردستان جزو دانشگاه های بزرگ کشور است و باوجود محرومیت هایی که ممکن است در استان وجود داشته باشد این موضوع در بحث آموزش عالی کمتر تاثیر داشته و این دانشگاه از نظر تعداد اساتید و زیرساخت های آموزشی بسیار خوب عمل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور رییس سازمان امور دانشجویان در جلسه دیدار با هیأت رییسه دانشگاه کردستان که در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: پیش از انقلاب تعداد دانشگاه های کشور اندک بود و جمعیت کمی نیز دانشجو بودند اما اکنون در جمهوری اسلامی هم از لحاظ تعداد دانشگاه و نیز از نظر افزایش تعداد دانشجو اتفاق های بسیار زیادی افتاده است.

  داداش پور افزود: انقلاب اسلامی به دنبال تقویت پیرامون نسبت به مرکز بوده و در حوزه زیرساخت های آموزش عالی بسیار موفق عمل کرده است.

  به گفته وی، دانشگاه کردستان جزو دانشگاه های بزرگ کشور است و  باوجود محرومیت هایی که ممکن است در استان وجود داشته باشد این موضوع در بحث آموزش عالی کمتر تاثیر داشته و این دانشگاه از نظر تعداد اساتید و زیرساخت های آموزشی بسیار خوب عمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم بدنبال توسعه کیفی دانشگاه های کشور و رسیدن به جایگاه واقعی است

دولت سیزدهم بدنبال توسعه کیفی دانشگاه های کشور و رسیدن به جایگاه واقعی است