مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 12:052023-02-23اجتماعي

مخالف اردوگاه سازی برای دانش آموزان نیستم


ما مخالف ساخت اردوگاه در فضاهای طبیعی با جاذبه های گردشگری نیستیم بلکه از آن استقبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف نوری صبح پنجشنبه در جریان بازدید از اردوگاه و چمن مصنوعی ازناو خلخال اظهار کرد: ما موافق ساخت اردوگاه در فضای مناسب و باز برای دانش آموزان هستیم تا نسل آینده از آن استفاده کرده و لذت ببرند.

وی خاطرنشان کرد: مخالفت ما با اردوگاه هایی است که تنها برای فضاهای کارمندی و اداری ساخته می شود در حالی که انتظار می رود اردوگاه ازناو در فضای باز و مناسب احداث راه اندازی شود.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا به ساخت اردوگاه و همچنین تکمیل چمن مصنوعی استان اردبیل کمک کنیم و برای بازسازی فضای آموزشی مدارس خلخال نیز تصمیم گیری دقیق و مناسبی را خواهیم داشت.

نوری گفت: مخالف ویلاسازی و ساخت پرتراکم در قالب اردوگاه سازی هستیم و بهتر است اردوگاه ها به شکل دلباز برای دانش آموزان طراحی و اجرایی شود.

وی به بازدید خود از پروژه های متعدد خلخال اشاره کرد و گفت: سعی ما بر این است تا برای تالار پذیرایی معلمان خلخال نیز که نیاز به تجهیز کامل دارد تا یک و نیم میلیارد تومان منابع اختصاص دهیم.

وزیر آموزش و پرورش در سفر یک روزه به جنوب استان اردبیل در حال بازدید از طرح های آموزشی، پرورشی، ورزشی و عمرانی خلخال و کوثر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف اردوگاه سازی برای دانش آموزان نیستم

مخالف اردوگاه سازی برای دانش آموزان نیستم