مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 11:302023-02-23فناوري

قطعی تلفن در بلوار آزادی ایلام/ شهروندان: مخابرات می گوید کابل نداریم!


قطعی یک ماهه تلفن و به تبع آن وای فای در بلوار آزادی شهر ایلام مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده و آنها خواستار رسیدگی به این موضوع از طرف مسئولان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروزه برای دهکده جهانی شبکه های ارتباطی و اینترنتی یک ضرورت محسوب شده و مردم برای اطلاع از اوضاع دنیا به چنین شبکه هایی نیازمند و باید در دسترس همه قرار بگیرد.

شبکه تلفن و به تبع آن وای فای در بلوار آزادی شهر ایلام که جز مناطق اصلی و پرتردد قرار گرفته یکماهه قطع شده به نحوی که گفت وگوی مردم و کسب و کار از طریق خطوط ارتباطی از بین رفته است.

شاید با یک بررسی کوتاه از طریق کارشناسان دستگاه مربوطه این مسئله قطعی خطوط تلفن به سادگی برطرف شود اما چرا پس از یکماه هنوز رفع نشده مسئولین باید پاسخگو باشند.

وعده سفارش کابل برای قطعی یک ماهه تلفن محمدی یکی از ساکنان بلوار آزادی به خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در این دنیا همه چیز اعم از گفتگوهای شخصی، کسب و کار به نوعی با هم ارتباط داشته و افراد در هر جایی از طریق شبکه های ارتباطی و اینترنتی جویای هم هستند ولی یکماهه که در بلوار آزادی ایلام خطوط تلفن قطع شده است و با هربار مراجعه به ما وعده سفارش کابل را می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی تلفن در بلوار آزادی ایلام/ شهروندان: مخابرات می گوید کابل نداریم!

قطعی تلفن در بلوار آزادی ایلام/ شهروندان: مخابرات می گوید کابل نداریم!