مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 11:252023-02-23دانش

فینال دومین مسابقه ملی مجری گری سکوی پرتاب برگزار شد


فینال مسابقه مجری گری سکوی پرتاب بعد از طی دوره مقدماتی در روند سه ماهه آموزشی ـ رقابتی با حضور رییس جهاددانشگاهی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، فینال مسابقه مجری گری سکوی پرتاب بعد از طی دوره مقدماتی در روند سه ماهه آموزشی-رقابتی با حضور  مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی، طهرانچی مشاور رییس جهاددانشگاهی، رییسی مدیر کل روابط عمومی جهاددانشگاهی، باصولی رییس دانشگاه علم و فرهنگ و جهانیان معاون دانشجویی و فرهنگی برگزار شد، 3 اسفند 1401 توسط کانون فرهنگی هنری پشتیبانی فرهنگی در دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی برگزار شد.

در فینال این رقابت کشوری، 10 فینالیست برتر مسابقه در دو بخش اجرای از قبل تمرین شده و اجرای بداهه به رقابت با یکدیگر پرداختند و در نهایت داوران و مخاطبان از میان اجراهای شرکت کنندگان، 3 مجری برتر مسابقه سکوی پرتاب را انتخاب کردند.

این مسابقه با تهیه کنندگی و اجرای سینا آذرنیا و همچنین داوری استاد مسعود فروتن، حامد توکل، فرزانه قهرمانی و مسعود اسماعیلی در دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی برگزار شد.

همچنین از 15 استان در این مسابقه حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فینال دومین مسابقه ملی مجری گری سکوی پرتاب برگزار شد

فینال دومین مسابقه ملی مجری گری سکوی پرتاب برگزار شد