مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 11:102023-02-23اقتصادي

به اندازه رشد صنعتی به توسعه تفرجگاه ها توجه نکرده ایم


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه نیازمند افزایش تفرجگاه ها در خراسان جنوبی هستیم، گفت: در کنار توسعه و رشد صنعتی و معادن باید به موضوع سالم زندگی کردن و داشتن هوای بدون آلودگی و افزایش فضای سبز توجه جدی داشته باشیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه نیازمند افزایش تفرجگاه ها در خراسان جنوبی هستیم، گفت: در کنار توسعه و رشد صنعتی و معادن باید به موضوع سالم زندگی کردن و داشتن هوای بدون آلودگی و افزایش فضای سبز توجه جدی داشته باشیم.

علیرضا نصرآبادی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در صورت بارندگی نرمال در استان 700 میلیون متر مکعب روان آب ثبت می شود، گفت: از سال 396 تا 1401 حدود 270 میلیون متر مکعب از طریق دو هزار و 300 سازه آبخیزداری روان آب در استان مدیریت شده است.

وی با بیان اینکه بهره برداری از 2 هزار و 300 سازه آبخیزداری در استان باعث شد توانایی مهار روان آب در این استان به 84 میلیون و 500 متر مکعب برسد، افزود: در سال آبی 1402_1401 حدود 3 میلیون متر معکب مدیریت روان آب داشتیم که البته با وجود بارندگی های زیاد، با توجه به خشکسالی شدید و خشک بودن بیش از حد زمین در برخی نقاط استان و نیز بارش های به صورت برف رواناب زیادی حاصل نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اندازه رشد صنعتی به توسعه تفرجگاه ها توجه نکرده ایم

به اندازه رشد صنعتی به توسعه تفرجگاه ها توجه نکرده ایم