مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 11:052023-02-23سياسي

سراج مجموعه ای فعال در توسعه کتاب و کتابخوانی است


مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان سراج را مجموعه ای فعال در توسعه کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و گفت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه این مجموعه آماده هر نوع همکاری با کتابخانه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر لزوم توجه همه مسئولین و نخبگان جامعه به ترویج فرهنگ مطالعه اشاره کرد و ادامه داد: هر کجا نگاه جمعی به مقوله های فرهنگی شکل گرفته است ما همواره در آن حوزه موفقیت های چشمگیری را به دست آوردیم.

وی جلب نظر و توجه مردم و تعامل با آنها را برای پیشبرد اهداف فرهنگی بسیار مهم برشمرد و اضافه کرد: بسیاری از گروه های مردم نهاد می توانند در امر مهم ترویج فرهنگ مطالعه در کنار مجموعه های حاکمیتی فعالیت های چشمگیری داشته باشند.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه بر ضرورت توجه به امر کتاب و کتابخوانی تاکید کرد و ادامه داد: سراج مجموعه ای فعال در توسعه کتاب و کتابخوانی است و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه این مجموعه برای هر نوع کمک و همکاری به کتابخانه های عمومی گیلان استقبال کرده و آماده همکاری است.

گفتنی است؛ برگزاری دوره های عمومی و تخصصی سواد رسانه و سواد فضای مجازی به شکل حضوری، آنلاین و آفلاین برای عموم کارمندان نهاد کتابخانه ها، کتابداران و اعضای کتابخانه های استان گیلان، برگزاری دوره های تربیت راهنمایان و مربیان سواد فضای مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراج مجموعه ای فعال در توسعه کتاب و کتابخوانی است

سراج مجموعه ای فعال در توسعه کتاب و کتابخوانی است