مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 10:402023-02-23حوادث

دستگیری عاملان تخریب دستگاه های خودپرداز در مهدی شهر


فرمانده انتظامی شهرستان مهدی شهر از دستگیری عاملان تخریب دستگاه های خودپرداز در این شهرستان پس از 72 ساعت کار اطلاعاتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس عرب، فرمانده انتظامی شهرستان مهدی شهر صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تخریب چند دستگاه خودپرداز بانک در شهرستان مهدی شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی و رصد دوربین های مداربسته، عاملان تخریب که با استفاده از پوشش سر و صورت، مرتکب این اقدامات مجرمانه می شدند را شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم تیم عملیات پلیس اطلاعات و پیشگیری به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی دو متهم دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی شهر تصریح کرد: متهمان در بازجویی های پلیسی ضمن ابراز پشیمانی از کار خود، ادامه داد: تحت تأثیر افکار و صحبت های معاندین در شبکه های مجازی و ماهواره قرار گرفته و در اعلام فراخوان ها مبنی بر برهم زدن نظم جامعه و ایراد خسارت به اموال عمومی و ایجاد نارضایتی مردم فریب آنها را خورده اند و دست به تخریب دستگاه های خودپرداز بانک ها و شعارنویسی زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان تخریب دستگاه های خودپرداز در مهدی شهر

دستگیری عاملان تخریب دستگاه های خودپرداز در مهدی شهر