مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 10:102023-02-23فرهنگي

نشست بررسی کتاب «نظامی گنجه ای و پنج گنج» برگزار می شود


نشست بررسی کتاب «نظامی گنجه ای و پنج گنج» اثر نصرالله امامی استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهید چمران اهواز چهارشنبه دهم اسفند برپا می شود.

- نشست بررسی کتاب نظامی گنجه ای و پنج گنج اثر نصرالله امامی استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهید چمران اهواز چهارشنبه دهم اسفند برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست بررسی کتاب نظامی گنجه ای و پنج گنج اثر نصرالله امامی استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهید چمران اهواز به کوشش سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی سمت و با همکاری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از ساعت 10 تا 12 چهارشنبه دهم اسفند در محل این سازمان برگزار می شود.

در این رویداد فرهنگی و ادبی محمود شالویی رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، داود مهدوی زادگان رییس سازمان سمت، نصرالله امامی مؤلف کتاب و محمد رضا موحدی عضو هیأت علمی دانشگاه قم سخنرانی خواهند کرد.

کتاب نظامی گنجه ای و پنج گنج از دو بخش کلی تشکیل شده است؛ نویسنده بخش نخست را به زندگی، زمانه و شعر نظامی اختصاص داده که این بخش خود شامل سیزده فصل است.

این فصول دربردارنده زندگی و زمانه نظامی، جایگاه نظامی در شعر پارسی، خلاقیت و آفرینش های شعری و هنری، دانش و حکمت نظامی، آرمان شهر در منظومه ذهن نظامی، نظامی و شاعران دیگر، میراث شعری نظامی، نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بررسی کتاب «نظامی گنجه ای و پنج گنج» برگزار می شود

نشست بررسی کتاب «نظامی گنجه ای و پنج گنج» برگزار می شود