مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 10:102023-02-23سياسي

گیلان از لحاظ سرانه فضای مطالعه از استان های کم برخوردار است


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با بیان اینکه این استان از لحاظ سرانه فضای مطالعاتی از استان های کم برخوردار است، گفت: عدم توسعه فضاهای مطالعاتی موجب کاهش شاخص ها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر تقوی صبح پنجشنبه در نشست امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان اداره کل کتابخانه های عمومی و قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان اظهار کرد: این استان دارای 85 کتابخانه عمومی در گیلان و دو کتابخانه سیار در شهرهای رشت و منطقه آزاد انزلی است که در زمینه های فرهنگی اجتماعی، آموزشی و هنری به مخاطبین خدمات ارائه می دهند.

وی بر لزوم ایجاد فضاهای مستعد برای مراجعه افراد تاکید کرد و افزود: گیلان به لحاظ سرانه فضای مطالعه از استان های کم برخوردار کشور می باشد که عدم توسعه فضاهای مطالعاتی موجب کمبود، منابع، حضور مراجعین و به تبع آن کاهش شاخص های مطالعاتی شده است.

تقوی هزینه در حوزه کتاب و کتابخوانی را سرمایه گذاری برای آینده روشن عنوان کرد و ادامه داد: سرمایه گزاری در این حوزه رشد و پویایی جامعه را به همراه داشته و موجب پیشرفت های چشمگیری در حوزه های مختلف علمی خواهد شد.

وی در ادامه به ایجاد بخش های VIP در برخی از کتابخانه های گیلان اشاره کرد و گفت: استقبال خوبی از سوی مخاطبین با ایجاد این بخش های ویژه در شهرهای رشت و لاهیجان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان از لحاظ سرانه فضای مطالعه از استان های کم برخوردار است

گیلان از لحاظ سرانه فضای مطالعه از استان های کم برخوردار است