مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-23سياسي

ضعف برخی از دستگاه ها در اجرای قانون جوانی جمعیت


عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: باوجود اینکه شخص رییس جمهور، وزرا و معاونین اهتمام خوبی به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، فاطمه محمدبیگی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در خصوص جوانی جمعیت بیش از 53 بار لفظ کاهش جمعیت یا معضل کاهش رشد جمعیت از زبان رهبری به عنوان یک رویداد دهشتناک و ابر چالش مطرح شده و این نشان از اهمیت پرداختن به این موضوع به عنوان یک تهدید جدی مطرح در کشور دارد.

وی اظهار کرد: از سال 89 و پس از سخنرانی رهبری در خراسان شمالی  که درخصوص معضلات کاهش جمعیت داشتند، به عنوان یک پزشک جوان در این حوزه کار خود را آغاز کردم و متوجه شدم که ما در بحبوحه یک جنگ جمعیتی هستیم که از سوی پنتاگون و برخی از بنیادهای صهیونیستی طراحی شده و به عنوان یک اهرم قدرت و اهرم سلطه علیه مسلمانان و جهان سومی ها به کار گرفته شده و لذا کارهای تحقیقاتی و علمی را در این خصوص آغاز کردم.

محمدبیگی با اشاره به تشکیل گروه ها و انجمن هایی از سوی بانوان فعال در این حوزه ادامه داد: در مجلس هشتم، نهم و دهم سه مرتبه موضوع جمعیت به عنوان طرح آمد، اما هیچ گاه منجر به تصویب قانون نشد.

در مجلس یازدهم و در اولین روز تشکیل مجلس نیز گروه جمعیت تشکیل شد و بعد از آن در اولین روز کمیسیون و در تیرماه همان سال نیز کمیته جمعیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف برخی از دستگاه ها در اجرای قانون جوانی جمعیت

ضعف برخی از دستگاه ها در اجرای قانون جوانی جمعیت