مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-23سياسي

علی اف باکو را به شعبه اسراییل در مرز ایران تبدیل کرده است


یک کارشناس مسائل قفقاز ابراز عقیده کرد که الهام علی اف رییس جمهور آذریایجان ، رژیم باکو را به یک غده سرطانی و به شعبه تازه اسراییل در مرز ایران مبدل کرده است.

- یک کارشناس مسائل قفقاز ابراز عقیده کرد که الهام علی اف رییس جمهور آذریایجان ، رژیم باکو را به یک غده سرطانی و به شعبه تازه اسراییل در مرز ایران مبدل کرده است.

احسان موحدیان در گفت وگو با ایسنا در مورد اظهارات و اقدامات ضد ایرانی الهام علی اف در روزهای اخیر از جمله سخنانش در جمع خبرنگاران در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ علیه تهران و ادعاهایی که او در مورد نقش داشتن یک سازمان ایرانی در حمله صورت گرفته به سفارت این کشور در تهران مطرح کرده است، گفت: در ابتدا باید واکاوی کنیم که حضور رییس جمهور باکو در اجلاس کنفرانس امنیتی مونیخ با چه اهداف و رویکردی انجام شده است ، وقتی مجموعه ملاقات های وی ، صحبت ها و موضع گیری های رییس جمهور باکو را مرور می کنیم، می بینیم یک دستور کار ضد ایرانی و ضد ارمنی را با هدایت رژیم صهیونیستی دنبال می کرده است و یک پروژه بزرگی که اسراییل بر عهده رییس جمهور باکو گذاشته بود را در کنفرانس امنیتی مونیخ پیگیری کرده است.

علی اف، به دنبال حذف ایران از کریدورهای انتقال کالا و انرژی است وی با بیان این که اجزای این پروژه ضد ایرانی، ضد ارمنی بسیار گسترده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی اف باکو را به شعبه اسراییل در مرز ایران تبدیل کرده است

علی اف باکو را به شعبه اسراییل در مرز ایران تبدیل کرده است