مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-23دانش

تخصیص 50 درصد بودجه تغذیه دانشگاهها تا پایان 1401


وزیر علوم در جلسه با روسای 6 دانشگاه بزرگ تهران قول مساعد دادند که 50 درصد مابقی بودجه تغذیه دانشگاه ها به زودی تخصیص یابد.

- فرهاد دانشجو در گفتگو با خبرنگار مهر ، در تشریح جزییات جلسه وزیر علوم با 6 نفر از رؤسای دانشگاه های تهران که چند روز گذشته برگزار شد، اظهار کرد: رؤسای 6 دانشگاه هر دو هفته یکبار جلسه ای دارند که در آن پیرامون موضوعات اداری، دانشجویی، آموزشی و آیین نامه های مربوطه صحبت و تجارب رؤسا به یکدیگر منتقل می شود.

شانزدهمین جلسه رؤسای 6 دانشگاه تربیت مدرس، تهران، امیرکبیر، شهید بهشتی، علم و صنعت و صنعتی شریف چند روز گذشته با حضور وزیر علوم برگزار شد.

قول مساعد وزیر درباره به روزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی رییس دانشگاه تربیت مدرس یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه را قدیمی بودن تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاه های بزرگ عنوان کرد و گفت: اکثر دانشگاه ها از جمله دانشگاه های تهران با مشکل قدیمی شدن تجهیزات آزمایشگاه ها رو به رو هستند؛ در اکثر دانشگاه ها 70 درصد دانشجویان آنها کارشناسی و 30 درصد تحصیلات تکمیلی هستند در حالی که 100 درصد دانشجویان تربیت مدرس، تحصیلات تکمیلی هستند و این موضوع گریبان گیر دانشجویان ما شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 50 درصد بودجه تغذیه دانشگاهها تا پایان 1401

تخصیص 50 درصد بودجه تغذیه دانشگاهها تا پایان 1401