مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 09:462023-02-23اقتصادي

آلودگی نفتی منابع آب زیرزمینی تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد موقری امروز در جلسه پیشگیری از جرایم علیه بهداشت و تأمین سلامت عمومی بیان داشت: پیرو آلودگی نفتی آب های زیرزمینی منطقه راه آهن تبریز که طی سال های گذشته وجود داشت و این آلودگی رو به گسترش می باشد بطوری که حسب گزارش شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی گستره آلودگی آب های زیرزمینی از سال 1389 تا سال 1401، افزایش قابل توجهی داشته است.

وی افزود: این امر بر بهداشت و سلامت مردم، معیشت و کسب و کار کشاورزان شاغل در منطقه، تأمین آب مورد نیاز محصولات کشاورزی و در نتیجه تهدید سلامت عمومی مردم تأثیر قابل توجهی دارد.

موقری گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت آلودگی نفتی منابع آب زیرزمینی در منطقه راه آهن تبریز، موضوع در جلسه شورای پیشگیری استان مطرح و مقرر شد ضمن بررسی منشاء دقیق آلودگی، میزان دقیق آلایندگی اراضی کشاورزی و آبخوان ها و تأثیرات آن در حوزه آب و کشاورزی و معیشت شاغلان این بخش، نسبت به ارایه راهکار سریع در دو حوزه قطع منشاء آلودگی و پاکسازی مناطق آلوده بررسی شود.

وی افزود: به منظور پیشگیری از جرائم علیه بهداشت و تأمین سلامت عمومی ضرورت دارد دستگاه های متولی با همکاری و هم افزایی نسبت به  شناسایی منبع و منشاء آلودگی نفتی و رفع مشکل حادث شده در منطقه اهتمام لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی نفتی منابع آب زیرزمینی تبریز

آلودگی نفتی منابع آب زیرزمینی تبریز