مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 23:352023-02-22اقتصادي

اختلاف قیمت اجناس از کارخانه تا بازار و سود دلالان/ قیمت ها چگونه کاهش می یابد؟


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به اختلاف قیمت اجناس از کارخانه تا بازار و سود دلالان در این بخش اشاره کرد و گفت: با درج و رصد اطلاعات در سامانه جامع تجارت قیمت اجناس کاهش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صابر پرنیان امشب در نشست صمیمی با روسای اتحادیه صنفی، صاحبان و هیات مدیره مجتمع های تجاری تبریز اظهار کرد: اصناف در مسایل مختلف مانند درج قیمت و ارایه فاکتور باید خودکنترل باشند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با اتحادیه صنفی به منظور بررسی مسایل و پیگیری مشکلات در حوزه های مختلف ادامه داد: در رابطه با موضوع دستفروشی باید تصمیم گیری های جدی از سوی نهادهای متولی انجام شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اصناف را از گذشته تاکنون مورد اعتماد مردم دانست و گفت: اصناف مورد احترام مردم هستند بنا بر این به عنوان دستگاه خدمت رسان تمام مشکلات اصناف و بازاریان را به صورت ویژه پیگیری می کنیم.

پرنیان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیت های هیات امنای مجتمع های تجاری گفت: باید با تصویب اساسنامه های تدوین شده هیات امنا را قانونمندتر کنیم تا مسایل و مشکلات اصناف کاهش یابد.

وی با بیان این که باید رابطه مناسبی بین اصناف و مصرف کنندگان ایجاد کنیم، ادامه داد: بخش تولید باید به واحدهای صنفی وصل شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف قیمت اجناس از کارخانه تا بازار و سود دلالان/ قیمت ها چگونه کاهش می یابد؟

اختلاف قیمت اجناس از کارخانه تا بازار و سود دلالان/ قیمت ها چگونه کاهش می یابد؟