مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 23:252023-02-22حوادث

اعترافات عامل جنایت در جشن تولد مستانه!


فرار پس از شلیک به برادر/ ماجرای زنی که قاچاق فروش شد!/ قتل کودک 19 ماهه برای فروش اعضای بدن/ قاتل تاجر افغانستانی دستگیر شد/ اعترافات عامل جنایت در جشن تولد مستانه!/ داماد قاتل پای چوبه دار/ پرونده خودکشی گروهی اعضای یک خانواده پیچیده تر شد/ 2 ادعا در .

- مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (چهارشنبه سوم اسفند ماه سال 1401) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  فرار پس از شلیک به برادر مرد میانسال که در اقدامی هولناک با شلیک به سر برادرش و زیر گرفتن او با خودرو از محل فرار کرده بود، از سوی پلیس پایتخت تحت تعقیب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید ماجرای زنی که قاچاق فروش شد! چند سال قبل پسرم در خیابان جوانی را دیده بود که برای خواهر 17 ساله اش مزاحمت ایجاد می کند.

 بیشتر بخوانید قتل کودک 19 ماهه برای فروش اعضای بدن فردی که به وسیله خوراندن متادون به کودک 19 ماهه، او را به قتل رسانده بود، توسط پلیس آگاهی البرز شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید قاتل تاجر افغانستانی دستگیر شد مرد افغانستانی که پس از کشتن تاجر هم ولایتی اش با صحنه سازی سعی داشت قتل را حادثه نشان دهد، در افغانستان بازداشت شد.

بیشتر بخوانید اعترافات عامل جنایت در جشن تولد مستانه! پسر جوانی که در جشن تولد مستانه، صحنه وحشتناک آدمکشی را رقم زد، در حالی به بازسازی صحنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعترافات عامل جنایت در جشن تولد مستانه!

اعترافات عامل جنایت در جشن تولد مستانه!