مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 23:182023-02-22سياسي

نشست «بررسی وضعیت قوانین توانمندسازی زنان سرپرست خانوار» برگزار شد


نشست «بررسی وضعیت قوانین توانمندسازی زنان سرپرست خانوار» با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، نشست تخصصی با موضوع آخرین وضعیت قوانین توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به میزبانی هسته ملی تخصصی حقوق زن و خانواده وابسته به اندیشکده همت برنامه اطلاعات مردمی قرارگاه بقیه الله امروز عصر برگزار شد.

در این نشست انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، فرشته ساسانی معاون امور زنان قرارگاه جهادی وزارت کشور و مریم صفاران معاون راهبردی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری حضور داشتند.

انسیه خزعلی در این جلسه اظهار کرد: ما معتقدیم توانمندی زنان فقط در کارآفرینی و بهزیستی و از این دست حمایت ها نیست ؛ لذا ضمن تعیین مسئولیت دستگاه ها، برنامه جامعی در قالب آموزش و مهارت آموزی، اشتغال و کارآفرینی، حمایت های حقوقی و اجتماعی و حمایت از طریق کمیته امداد و بهزیستی در نظر گرفته و اقداماتی را انجام داده ایم.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال برای 2600 زن سرپرست خانوار گفت: ابتدا بانوان کارآفرین هر استان شناسایی شده و سپس برای ایجاد اشتغال زنان سرپرست خانوار با آنها قرار داد بسته شد تا با آموزش های لازم و تامین موارد اولیه از جانب کارآفرینان مورد حمایت قرار گیرند، با این اقدام ضمن رونق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «بررسی وضعیت قوانین توانمندسازی زنان سرپرست خانوار» برگزار شد

نشست «بررسی وضعیت قوانین توانمندسازی زنان سرپرست خانوار» برگزار شد