مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 22:502023-02-22سياسي

حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران اولویت بنیاد شهید است


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر لزوم توجه به رسیدگی دغدغه خانواده شهدا و ایثارگران در کشور گفت: یکی از اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران بوده و در این راستا از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبار، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی امروز با همراهی استاندار گیلان و جمعی دیگر از مسؤولان با خانواده های شهیدان سردار سید صادق شفیعی رودباری و سردار سید محمدتقی مخزن موسوی نخستین فرمانده سپاه پاسداران رودبار در این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.

  معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این دیدار با بیان اینکه استان گیلان یکی از استان های شهیدپرور کشور است، اظهار کرد: امسال برای دومین بار به استان شهیدپرور گیلان که هشت هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند حضور پیدا کردم تا از مشکلات خانواده شهدا آگاه و با همراهی نماینده عالی دولت در استان به حل معضلات این استان کمک کنیم.

  سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی با تاکید بر لزوم توجه به رسیدگی دغدغه خانواده شهدا و ایثارگران در کشور گفت: همواره یکی از تاکیدات رییس جمهور در جلسات هیئت دولت رسیدگی به معضلات خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در تمامی عرصه ها است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران اولویت بنیاد شهید است

حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران اولویت بنیاد شهید است