مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 22:462023-02-22سياسي

سردار حسن زاده: در آینده نزدیک شکست رژیم صهیونیستی را جشن خواهیم گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ در آیین صبحگاه پرشکوه و بانشاط 4 هزار نفر از طلایه داران راهیان نور و یادگاران لشکر 27 محمدرسول الله(ص) که در پادگان دوکوهه برگزار شد، اظهار کرد: امروز به یاد دوران دفاع مقدس، پادگان دوکوهه مملو از بچه های دهه های هفتاد، هشتاد و نود بود که با اشتیاق تمام برای میثاق با شهدا، بیعت با رهبر عزیز انقلاب، رزمندگان دفاع مقدس، مدافعان حرم در میدان صبحگاه دوکوهه حضور پیدا کردند و یاد و خاطره آن روزها را زنده نگه داشتند و با شهدا عهد بستند.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک شکست رژیم صهیونیستی را در پادگان دوکوهه جشن خواهیم گرفت، گفت: این جمعیت حاضر آمده اند تا بگویند تا آخر پای پیمان خودشان ایستاده اند و تا تحقق تمام عیار چشم انداز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از پا نمی نشینند و امروز با شهدا پیمان بسته اند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، افزود: امروز به فضل الهی شاهد حضور رزمندگان در پادگان دوکوهه با یک ترکیب سنی هستیم که این دستاورد بزرگ و با عظمت دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

سردار حسن زاده در ادامه گفت: امروز با نوای گرم مداح اهل بیت(ع)، حاج صادق آهنگران دوباره دوران دفاع مقدس زنده شد؛ امروز شهید همت، حاج احمد متوسلیان، شهیدان عراقی، کری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حسن زاده: در آینده نزدیک شکست رژیم صهیونیستی را جشن خواهیم گرفت

سردار حسن زاده: در آینده نزدیک شکست رژیم صهیونیستی را جشن خواهیم گرفت