مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 22:052023-02-22سياسي

توجه ویژه تری به شهرستان گناوه شود


انتظار داریم که در سفر رییس جمهور به استان بوشهر، به شهرستان گناوه نیز نگاه و توجه خاصی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی صفری عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با دستورکار تکریم و معارفه سرپرستان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: شهرستان گناوه از لحاظ امنیتی با تلاش و همت همه مسئولان، نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی از وضعیت خوب، مطلوب و پایداری برخوردار است.

فرماندار گناوه با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز افزود: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان گناوه و حضور مسافران و گردشگران در این شهرستان به خصوص تعطیلات نوروز، امید است امسال نیز بتوان با همکاری و تلاش همه مسئولان از مهمانان به نحو مطلوب پذیرایی کنیم.

شهرستان گناوه در تعطیلات نوروز کمک شود وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود مدیران استانی در رفع نیازها و زیرساخت ها لازم به منظور پذیرایی مطلوب و مناسب از مسافران و مهمانان در شهرستان به ما کمک کنند و به زیرساخت ها و تأمین نیازمندی ها توجه و همکاری شود.

فرماندار گناوه با بیان اینکه در طول هفته دولت و دهه فجر امسال طرح های مهمی در شهرستان افتتاح و اجرا شده است افزود: شهرستان گناوه به سمتی پیش می رود که بتوان عقب ماندگی های سال های گذشته را جبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه تری به شهرستان گناوه شود

توجه ویژه تری به شهرستان گناوه شود