مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 21:302023-02-22اقتصادي

آمادگی برای راه اندازی پردیس های فناوری مشترک در لرستان


رییس پارک علم و فناوری لرستان از آمادگی این نهاد برای راه اندازی پردیس های فناوری مشترک با همکاری سازمان صمت در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد نامداری امروز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به عقب ماندگی تاریخی استان خصوصاً در حوزه صنعت، اظهار داشت: مشکلات استان های محروم از جمله لرستان، بسیار متفاوت از مشکلات استان های توسعه یافته است و برخی از قوانینی که به نفع فناوران تبیین شده است در استان اجرایی نمی شود.

وی، افزود: نیاز است با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت مشکلات صنایع استان احصا شود و در این خصوص پارک آمادگی دارد 50 درصد هزینه رفع نیازهای فناورانه صنایع استان توسط شرکت های فناور و دانش بنیان مستقر در پارک را تقبل کند.

رییس پارک علم و فناوری لرستان، گفت: آمادگی داریم با همکاری صنعت، معدن و تجارت لرستان پردیس های فناوری مشترک را در استان احداث کنیم.

بهمن جعفری، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان نیز در این دیدار بر ضرورت همکاری با پارک علم و فناوری در دایر کردن دفاتر صنایع بزرگ استان در پارک و دانشگاه و برگزاری تورهای صنعتی و جلسات هفتگی با صنعتگران و استارتاپ ها تاکید کرد و اظهار داشت: سازمان صمت استان در قالب ستاد تسهیل پیگیر حل مشکل مالیاتی وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای راه اندازی پردیس های فناوری مشترک در لرستان

آمادگی برای راه اندازی پردیس های فناوری مشترک در لرستان