مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 21:202023-02-22اقتصادي

بسیاری از فناوران بر اساس نیاز جامعه تولید ندارند


مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت با بیان اینکه بسیاری از فناوران بر اساس نیاز جامعه تولید ندارند، از یجاد پردیس های صنعتی تحت عنوان مراکز نوآوری صنعت محور در استان ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر حسین اسدی امروز چهارشنبه در دیدار با رییس پارک علم و فناوری لرستان با تاکید بر اینکه دانشگاه و صنعت بدون اتصال به یکدیگر به هیچ جایی نمی رسند، اظهار داشت: محل توسعه استارتاپ ها در دل صنعت است و پس از طی مراحل اولیه باید سریعاً وارد شهرک صنعتی شوند اما در حال حاضر این روند برعکس شده است.

وی در خصوص راه اندازی پردیس های صنعتی تحت عنوان مراکز نوآوری صنعت محور، افزود: راه اندازی این مراکز در اکثر استان های کشور آغاز شده که امیدواریم در لرستان نیز روند ایجاد آن در صنایع فعال و بزرگ استان زیر نظر پارک علم و فناوری انجام شود.

مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت با اشاره به مشکلات فناوران در حوزه بازار، اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از فناوران بر اساس نیاز جامعه تولید نمی کنند و این امر موجب شکست آنها شده است.

اسدی، ادامه داد: فناوری باید بر اساس نیاز صنعت ایجاد شود اما در حال حاضر این روند در استارتاپ ها برعکس شده و فناوری هایی تولید می کنند که صنعت متقاضی آنها نیست و در نتیجه محکوم به شکست هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از فناوران بر اساس نیاز جامعه تولید ندارند

بسیاری از فناوران بر اساس نیاز جامعه تولید ندارند