مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 20:302023-02-22اقتصادي

ارتقاء سرانه های فردیس با نگاه مسؤولان ملی تسهیل می شود


فرمانداری فردیس با اشاره به عمده مشکلات شهرستان گفت: ارتقاء سرانه های شهرستان نیازمند کمک مسؤولان عالی رتبه ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، خداداد کاشفی، فرماندار فردیس در نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی و مسؤولان شهرستان فردیس در خصوص رفع مشکلات این شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، گفت: دو معضل مهم و حیاتی که این شهرستان از آن به شدت رنج می برد، موضوع نبود سرانه های خدماتی و ترافیک است.

کاشفی اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان فردیس را می توان متراکم ترین شهرستان از لحاظ جمعیتی در کشور دانست در حالی که نستب بین سرانه های خدماتی آن با جمعیت به هیچ عنوان قابل همخوانی و برابری نیست.

فرماندار فردیس گفت: در حال حاضر در شهرستان فردیس بخصوص شهر فردیس امکان ارائه خدمات مناسب به شهروندان به دلیل نداشتن اراضی مناسب برای ایجاد سرانه های خدماتی وجود ندارد.

این مقام مسؤول شهرستان ادامه داد: توجه به ایجاد اراضی مناسب به جهت ارائه سرانه های خدماتی در تمامی بخش ها از جمله آموزشی، بهداشتی و رفاهی، از مهمترین نکاتی است که می بایست وزارت راه و شهرسازی و مشاور طرح تفصیلی نگاه ویژه ای به آن داشته باشد.

فرماندار فردیس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به یکی دیگر از مهمترین معضلات این شهرستان، اظهار کرد: وجود ترافیک در خروجی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء سرانه های فردیس با نگاه مسؤولان ملی تسهیل می شود

ارتقاء سرانه های فردیس با نگاه مسؤولان ملی تسهیل می شود