مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 20:002023-02-22بين الملل

مداخله جویی صدراعظم آلمان در امور داخلی ایران


صدر اعظم آلمان امروز به حکم صادره برای سرکرده گروهک تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش مداخله جویانه ای نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اولاف شولتز صدر اعظم آلمان امروز چهارشنبه در اقدامی متناقض با منشور ملل متحد در خصوص لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل، در واکنش به صدور حکم اعدام برای جمشید شارمهد سرکرده گروه تروریستی تندر، این حکم قضایی را محکوم کرد.

در پیام صدر اعظم آلمان در این خصوص ادعا شده است: ایران حقوق بشر را نادیده می گیرد! حکم اعدام جمشید شارمهد قابل قبول نیست.

ما آن را با شدیدترین عبارات محکوم می کنیم و از ایران می خواهیم که این حکم را لغو کند.

آنالنا بائربوک وزیر خارجه آلمان هم دیروز سه شنبه ادعا کرد: نه تنها مجازات اعدام بی رحمانه، غیرانسانی و تحقیر کننده است، بلکه جمشید شارمهد منصفانه مورد محاکمه قرار نگرفت! او به مشورت حقوقی که خودش آزادانه انتخاب کرده باشد دسترسی نداشت! صدور حکم اعدام برخلاف حقوق بین الملل و حقوق بشر است! به همین دلیل ما صدور این حکم را محکوم می کنیم! روابط عمومی دادگستری کل استان تهران امروز اعلام کرد که پس از اتمام رسیدگی به پرونده و انجام تحقیقات، دادگاه انقلاب تهران، جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر را به اتهام افساد فی الارض از طریق طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداخله جویی صدراعظم آلمان در امور داخلی ایران

مداخله جویی صدراعظم آلمان در امور داخلی ایران