مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 19:552023-02-22اقتصادي

تعاملات قزاقستان و ایران تاریخی و برادرانه است


معاون اقتصادی استانداری منگستائو گفت: تعاملات و ارتباط بین دولت و ملت قزاقستان و ایران تاریخی و برادرانه است؛ به دنبال تقویت مناسبات تجاری هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قانات قولژانوف عصر چهارشنبه در نشست با مدیران سیاسی و اقتصادی گلستان اظهار کرد: روابط و تعاملات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان بر مبنای رویکردی دوستانه و برادرانه شکل گرفته است که ریشه های تاریخی دارد؛ ما در این سفر به دنبال توسعه مناسبات تجاری هستیم.

معاون اقتصادی استانداری منگستائو افزود: مهمترین صنعت پیشرو در استان منگستائو مربوط به بخش های نفت و گاز است که پیشرفتهای خوبی داشته ایم، ما در این سفر به دنبال استفاده از تجربیات گلستان در بخش های کشاورزی و دامداری هستیم.

وی گفت: استفاده از توانایی و تجربه استان گلستان در بخش های شیلات و اقتصادی از جمله اهداف پیش بینی شده برای سفر تیم قزاقستانی به گلستان است.

قانات قولژانوف افزود: استان منگستائو می تواند پلی اثر بخش برای توسعه روابط دو کشور جمهوری اسلامی ایران با قزاقستان باشد.

معاون اقتصادی استانداری منگستائو گفت: آماده سرمایه گذاری در حوزه میوه و سبزیجات و همچنین مصالح ساختمانی استان گلستان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاملات قزاقستان و ایران تاریخی و برادرانه است

تعاملات قزاقستان و ایران تاریخی و برادرانه است