مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 19:552023-02-22سياسي

سردار کوثری: دشمنان از عدم اجرای توطئه های خود علیه ملت ایران عصبانی هستند


مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: پس از این اتفاق، دست دشمنان خارجی و بیگانه که بر این کشور تسلط کامل داشتند قطع شد و آنان از عدم توانایی در اجرای توطئه هایشان علیه ملت ایران عصبانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار محمد کوثری مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و نماینده مردم تهران در مجلس با قدردانی از فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) به دلیل برگزاری اردوی راهیان نور، گفت: قطعا و یقینا برگزاری این اردو در پادگان دو کوهه تأثیر بسزایی در جهت انتقال ایثار و شهادت دارد.

وی در جمع عاشقان دوکوهه بیان کرد: همه شهدا خالصانه جان خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و باعث عزت، سربلندی و در نهایت پیشرفت اهداف بزرگ جمهوری اسلامی ایران شدند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: انقلاب اسلامی در اصل براساس کلام خدا آن هم به رهبری حضرت امام یعنی ولی امر مسلمین ایجاد و در نهایت جمهوری اسلامی ایران تأسیس و تشکیل شد.

لذا؛ دست دشمنان خارجی و بیگانه که در این کشور تسلط کامل داشتند قطع شد و آنان آنچنان از اینکه نتوانستند توطئه هایشان را اجرایی کنند،عصبانی شدند.

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به توطئه های دشمنان علیه کشورمان تصریح کرد: دشمنان می خواستند نظام نوپای جمهوری اسلامی را از بیخ و بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کوثری: دشمنان از عدم اجرای توطئه های خود علیه ملت ایران عصبانی هستند

سردار کوثری: دشمنان از عدم اجرای توطئه های خود علیه ملت ایران عصبانی هستند