مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 19:352023-02-22سياسي

موفقیت های علمی سرمایه های افزایش امید در جامعه هستند


نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیشترین سرمایه گذاری دشمن بر روی ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است، گفت: موفقیت های علمی سرمایه های افزایش امید در جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با جعفر احمدی رییس پارک علم و فناوری قزوین اظهار کرد: موفقیت های علمی، اختراعات، اکتشافات و خلاقیت های شما سرمایه های امید مردم هستند، مردم اکنون به شدّت به این اکسیر معجزه آسای امید نیازمند هستند.

وی افزود: بیشترین سرمایه گذاری دشمن بر روی ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است، علتش این است که دشمنان اسلام شیطان هستند، خدای متعال راجع به شیطان فرمود شیطان وعده فقر می دهد و امر به فحشاء می کند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند یأس از جنود ابلیس است، یعنی ما باید خیلی برای امید احترام قائل باشیم، فتنه ها و آشوب ها یکی از مهم ترین پشت صحنه های ناامیدی در جامعه است، آن هایی که وارد این حوزه ها می شوند می خواهند اگر مختصر امیدی در جامعه وجود دارد آن را از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: کار شما به معنای واقعی امیدآفرینی است و باید هر چه می توانید در این راستا تلاش کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت های علمی سرمایه های افزایش امید در جامعه هستند

موفقیت های علمی سرمایه های افزایش امید در جامعه هستند