مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 18:452023-02-22سياسي

دسترسی مالکان به چرخه الکترونیک خدمات مهندسی در قم فراهم شد


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم از فراهم شدن دسترسی مالکان به چرخه الکترونیک خدمات مهندسی به منظور تسهیل در ارائه خدمات برای مردم استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین مقومی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت روز مهندس با اشاره به برنامه های این سازمان اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در حوزه خدمات الکترونیک، برنامه جامع خدمات الکترونیک را از سال 90 آغاز کرده و گام های نهایی نیز در این زمینه برداشته شده است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بیان داشت: فاز اول کارپوشه مالک، در روز پنجشنبه هفته جاری با حضور استاندار قم و نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی در گرامیداشت روز مهندسی رونمایی خواهد شد و این پروژه مدتی است که آماده شده و در این فاز از اجرای سامانه، خدماتی که مالکان در حوزه طراحی و مکاتبات نیاز دارند به صورت الکترونیک صورت می گیرد و امیدواریم تا بهار سال آینده نیز بخش نظارت و مراحل تکمیلی بخش مرتبط به مالکان به این سامانه اضافه شود.

مقومی افزود: در این سامانه بحث طراحی، امضای قرارداد و پرداخت وجه نیز دیده شده و در نظارت نیز امضای قراردادها و آشنایی با وظایف ناظرین و مهندسان مربوط گنجانده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی مالکان به چرخه الکترونیک خدمات مهندسی در قم فراهم شد

دسترسی مالکان به چرخه الکترونیک خدمات مهندسی در قم فراهم شد