مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 18:202023-02-22اجتماعي

مازندران با کمبود مشاور در مدارس مواجه است


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بررسی و پیشگیری آسیب های اجتماعی را مهم ترین موضوع در آموزش و پرورش دانست و گفت: آموزش و پرورش مازندران با کمبود مشاور مواجه است از این رو معلمان علاقمند به مشاوره کمک حال ما هستند.

- ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بررسی و پیشگیری آسیب های اجتماعی را مهم ترین موضوع در آموزش و پرورش دانست و گفت: آموزش و پرورش مازندران با کمبود مشاور مواجه است از این رو معلمان علاقمند به مشاوره کمک حال ما هستند.

امسال 280 مربی متخصص در این بخش به مدارس اعزام شدند.

حسین کمالی امروز به مناسبت هفته امور تربیتی در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه دراین هفته جریان سازی تربیت اسلامی در خانه، اجتماع و مدرسه مد نظر قرار دارد، اظهار کرد: شعار هفته تربیت اسلامی تربیت همیشه و همه جا نام گذاری شده است.

وی با تاکید براینکه جامعه باید در کنار تربیت علمی از آموزش و پرورش خواستار تربیت اخلاقی، سیاسی، زیستی، اجتماعی، فرهنگی و معنوی باشد، افزود: در ترویج و تصویر سازی تربیت اسلامی همه اقشار و ارکان جامعه نقش دارند صرفا آموزش و پرورش متولی تربیت اسلامی نسل جدید نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران برگزاری راهیان نور ویژه دانش آموزان را یکی از برنامه های محوری در تربیت اسلامی نسل جدید دانست و تصریح کرد: امسال 3000 دانش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران با کمبود مشاور در مدارس مواجه است

مازندران با کمبود مشاور در مدارس مواجه است