مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 17:552023-02-22اقتصادي

تحول عظیمی در حوزه اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سال 1400 تا 1401 تحول عظیمی در حوزه اعتبارات ایجادشده و 807 میلیارد تومان نقد با 62 درصد تخصیص نقد وارد استان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی شهابی نسب بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: اعتبارات ارزش افزوده استان 8.

5 میلیارد تومان است و اعتبارات ارزش افزوده در حوزه زیرساخت هایی همچون روشنایی، ساخت مدرسه، ساخت مسجد، کتابخانه، پایگاه بسیج، پاسگاه و کلانتری هزینه خواهد شد.

وی بیان داشت: مالیات بر ارزش افزوده برای شهرستان مارگون در نظر گرفته نشده و شهرستان مارگون جز تقسیمات دولتی است ولی با وجود پیگیری های صورت گرفته هنوز کد برای این شهرستان تعریف نشده و از این نظر مشکلاتی وجود دارد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بند د ماده 11 و مالیات بر ارزش افزوده گفت: طرح های این ماده تصویب می شود و از محل مالیات ارزش افزوده پرداخت می شود و حدود 70 هزار میلیارد تومان بودجه کل استان ها از محل نفت و گاز و اعتبارات متوازن است که استان کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه 20 قرارگرفته و اعتبار 1500 میلیاردی دارد.

شهابی نسب تصریح کرد: 2.

2 دهم درصد اعتبارات 31 استان کشور متعلق به کهگیلویه و بویراحمد است و بر اساس تخصیص، جایگاه استان در رتبه بیستم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول عظیمی در حوزه اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده است

تحول عظیمی در حوزه اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده است