مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 17:202023-02-22اقتصادي

پست خراسان جنوبی رتبه نخست رشد درآمدآوری کشور را کسب کرد


مدیرکل پست خراسان جنوبی از رشد رتبه نخست رشد درآمدآوری استان خبر داد و گفت: میانگین کشور 47 درصد است و اختلاف 80 درصدی ناشی از تلاش مضاعف و شبانه روزی پرسنل این سازمان در روزهای اوج سرما بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند،  حسین ظهوری مدیرکل پست خراسان جنوبی امروز در نشست خبری با رسانه ها اظهار داشت: برای تسری در امر خدمت رسانی به مردم شهرستانها و مناطق روستایی استان، تقویت زیرساخت های پستی از نیازهای اساسی این نهاد دولتی است.

وی افزود: احداث ساختمان پست زیرکوه، توسعه فضای تجهیز و مبادلات مرکز، کمبود خودرو و بازسازی ساختمان قدیمی و فرسوده پست شهرستان طبس نیاز به مساعدت مسئولان اجرایی و  برنامه ریزی خراسان جنوبی در تامین اعتبارات دارد.

مدیرکل پست خراسان جنوبی تصریح کرد:  118 نفر پرسنل رسمی و 19 نیروی شرکتی در مجموعه اداره کل پست استان فعالیت دارند که خدمات به مردم در دور دسترس ترین نقاط مرزی و روستایی توسط این مجموعه انجام می شود.

ظهوری یادآور شد: تعداد 14 اداره و نمایندگی پست و 76 دفتر پیشخوان شهری و سه دفتر پیشخوان روستایی در این خراسان جنوبی فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: 74 نمایندگی قبول و توزیع شهری و 177 نمایندگی قبول و توزیع روستایی در خراسان جنوبی مشغول خدمت رسانی به اقصی نقاط استان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست خراسان جنوبی رتبه نخست رشد درآمدآوری کشور را کسب کرد

پست خراسان جنوبی رتبه نخست رشد درآمدآوری کشور را کسب کرد