مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:552023-02-22ورزشي

نایب رییس زنان کشتی و وزنه برداری، معاون تاج و فوتبال!


مشخص نیست ویژگی و امتیاز مریم منظمی نسبت به بانوان فعال و متخصص در فوتبال بانوان ایران چیست که بعداز نایب رییسی فدراسیون های کشتی، وزنه برداری و آمادگی جسمانی، - با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال، سرپرست نایب رییسی زنان این فدراسیون معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ پس از برکناری شهره موسوی از سمت نایب رییسی زنان فدراسیون فوتبال به دلیل پرونده های قضایی و مالی سنگین، حالا رییس فدراسیون جانشین وی را طی حکمی رسمی اعلام کرد که در جامعه فوتبال چهره ای ناشناس و غریبه است.

با اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال و طی حکمی از سوی مهدی تاج، مریم منظمی به عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان و سرپرست کمیته بانوان فدراسیون منصوب شد.

مشخص نیست ویژگی و امتیاز مریم منظمی نسبت به بانوان فعال و متخصص در فوتبال بانوان ایران چیست که بعداز نایب رییسی فدراسیون های کشتی، وزنه برداری و آمادگی جسمانی، حالا صاحب همین سمت در فدراسیون ‎فوتبال شده است؟! آیا فوتبال به رشته های قدرتی شباهتی دارد؟ آیا مدیریت او در پست های قبلی خیلی چشمگیر و موفقیت آمیز بوده است؟ هنوز پناهندگی چند وزنه بردار سرشناس تیم زنان ایران فراموش نشده است و سوابق انتقاد ملی پوشان نیز در رسانه ها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس زنان کشتی و وزنه برداری، معاون تاج و فوتبال!

نایب رییس زنان کشتی و وزنه برداری، معاون تاج و فوتبال!