مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:352023-02-22سياسي

تبلیغ فعالیت های اثرگذار فرهنگی از تاکیدات رهبری است


دبیر شورای هماهنگی کمیته فرهنگی سند راهبردی رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تبلیغ فعالیت های اثرگذار فرهنگی یکی از تأکیدات مهم مقام معظم رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار داوود غیاثی راد ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از فعالین حوزه ایثار و شهادت استان مرکزی با اشاره به سالگرد شهادت شیخ فضل الله محلاتی اظهار داشت: شهید آیت الله محلاتی یک شهید بین المللی در نهضت امام خمینی (ره) بود و اولین بار صدای انقلاب اسلامی را از رادیو اعلام کرد و این شهید از چهره های درخشان و حماسه ساز انقلاب و افتخار استان مرکزی است.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار بیان کرد: فرا رسیدن سوم شعبان المعظم فرخنده میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار یادآور حماسه آفرینی ها و مجاهدت های پرافتخار پاسداران انقلاب است که با تاسی به سیره سیدالشهدا (ع) انجام شده و سپاه پاسداران در طول بیش از 4 دهه از انقلاب در همه عرصه های نیاز انقلاب و مردم و دفاع و پاسداری از انقلاب خوش درخشیده است.

دبیر شورای هماهنگی کمیته فرهنگی سند راهبردی رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح افزود: فعالیت های حوزه ایثار و شهادت در استان مرکزی هم برای خانواده معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان و هم در عرصه های جهاد تبیین و معرفی نقش استان در دفاع مقدس بسیار ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ فعالیت های اثرگذار فرهنگی از تاکیدات رهبری است

تبلیغ فعالیت های اثرگذار فرهنگی از تاکیدات رهبری است