مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:302023-02-22سياسي

واگذاری مأموریت جذب نخبگان به جهاددانشگاهی


معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی با اشاره به مسئولیت سنگین این نهاد در گام دوم انقلاب گفت: جهاددانشگاهی می تواند متولی آماده سازی ورود نخبگان به سایر دستگاه ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، سید رضی آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی امروز چهارشنبه 3 اسفند ماه در پانزدهمین گردهمایی سراسری معاونان پشتیبانی واحدهای سازمانی این نهاد که با حضور با حضور حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی؛ حسین عرب اسدی معاون سرمایه انسانی سازمان اداری استخدامی کشور و معاونان و مدیران ارشد جهاددانشگاهی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد تاکید کرد: در مفهوم جهاد بازنشستگی معنا ندارد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این گردهمایی در پایان سال این بود که در سال آینده بر اساس ریل گذاری جدید حرکت کنیم، گفت: باید سرعت مضاعفی را برای انجام امور در این نهاد در پیش گرفت.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی با بیان اینکه این نهاد از زمان شکل گیری محیط نسبتاً آرام و پذیرا داشته است و از ابتدا فضای جهادی در آن حکم فرما بوده و از معدود جمع هایی بوده که در بستر دانش و فناوری، فعالیت کرده، ادامه داد: در چله اول انقلاب فضا برای فعالیت جهاددانشگاهی آماده تر بود، اما در چله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری مأموریت جذب نخبگان به جهاددانشگاهی

واگذاری مأموریت جذب نخبگان به جهاددانشگاهی