مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:202023-02-22اقتصادي

راه اندازی بیش از 60 غرفه فروش ملزومات سفره هفت سین در کرمان


مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرمان گفت: بیش از 60 غرفه فروش ملزومات سفره هفت سین در سطح شهر کرمان راه اندازی می شود.

- امیر هاشمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بیش از 60 غرفه فروش ملزومات سفره هفت سین با هدف دسترسی آسان مردم محلات به اقلام مورد نیاز و نوید سال نو در سطح شهر کرمان راه اندازی می شود.

وی بیان داشت: افرادی که در زمینه ایجاد غرفه های فروش ملزومات سفره هفت سین فعالیت دارند، همیشه از روزهای پایانی ماه بهمن برای دریافت مجوز به سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرمان مراجعه می کنند و فعالیت غرفه ها را از روزهای ابتدایی اسفندماه آغاز می کنند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرمان ابراز کرد: متقاضیان راه اندازی غرفه های فروش ملزومات سفره هفت سین می توانند تا پنجم اسفندماه جاری برای دریاف مجوزهای لازم مراجعه کنند، هرچند اگر بعد از آن این تاریخ نیز متقاضی وجود داشته باشد، همکاری لازم برای صدور مجوز انجام می شود.

هاشمی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس که آیا فروش برخی حیوانات مانند ماهی گُلی، لاک پشت و حلزون در غرفه های فروش ملزومات سفره هفت سین مجاز است یا خیر، تصریح کرد: قرار است ملزومان سفره هفت سین در این غرفه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بیش از 60 غرفه فروش ملزومات سفره هفت سین در کرمان

راه اندازی بیش از 60 غرفه فروش ملزومات سفره هفت سین در کرمان