مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:102023-02-22اقتصادي

پیشرفت 86 درصدی مدول اول طرح تصفیه خانه فاضلاب قاین


تصفیه خانه فاضلاب شهر قاین 86 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بنا به برنامه ریزی های صورت گرفته در هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد قناعت ظهر چهارشنبه در مراسم انعقاد توافقنامه واگذاری امتیاز استفاده از پساب مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهر قاین بیان کرد: این پروژه در حال حاضر 86 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بنا به برنامه ریزی های صورت گرفته در هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی تصفیه خانه فاضلاب را یکی از پروژه های مهمی خواند که از دهه فجر تاکنون در شهرستان قائنات کلنگ زنی شده و گفت: مجتمع فرآوری مواد نسوز که هزار میلیارد تومان برآورد هزینه شده و این پروژه نیز که حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گفته قناعت، در اطلاعاتی که برای برنامه های دهه فجر عنوان شد، تعداد پروژه ها هزار و 552 مورد با 5 هزار و 432 میلیارد تومان اعتبار عنوان شده بود که عملاً با احتساب این دو پروژه، حجم اعتبار پروژه ها 7 هزار و 432 میلیارد تومان است.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اقدامات ارزنده دولت سیزدهم، گفت: با استقرار دولت سیزدهم شاهد شتاب گرفتن روند اجرای پروژه های نیمه تمام هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 86 درصدی مدول اول طرح تصفیه خانه فاضلاب قاین

پیشرفت 86 درصدی مدول اول طرح تصفیه خانه فاضلاب قاین