مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:052023-02-22اقتصادي

بیش از 550 میلیون دلار اسباب بازی قاچاق وارد کشور می شود


آمارها نشان از این دارند که بیش از 550 میلیون دلار کالای قاچاق در حوزه اسباب بازی وارد کشور می شود.

- معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: آمارها نشان از این دارند که بیش از 550 میلیون دلار کالای قاچاق در حوزه اسباب بازی وارد کشور می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک صبح روز سه شنبه 2 اسفند با حضور محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، محمدرضا زارع مدیرکل صنایع خلاق و ورزشی وزارت صمت، آیدین مهدیزاده تهرانی رییس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی و جمعی از مدیران و علاقه مندان به این حوزه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران، در حالی آغاز به کار کرد که کودکان به همراه مادران شان آن را افتتاح کردند.

محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، ضمن بازدید از غرفه های تولیدکننده محصولات حوزه مادر، نوزاد و کودک گفت: یکی از رویکردهای جدید وزارت صمت توجه به صنایع عمومی است، به ویژه صنایعی که عموم مردم با آن ها مرتبط هستند.

یکی از این حوزه ها که کمتر به آن توجه شده و از حیث تولید و واردات کالاهای قاچاق سهم عمده ای در کشور دارد صنایع مربوط به حوزه کودک، خانواده و نوزاد است و نقشی که تنوع، به ویژه در حوزه رنگ و طراحی ایفا می کند، کار را برای صنایع دیگر سخت کرده است و حجم واردات و کال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 550 میلیون دلار اسباب بازی قاچاق وارد کشور می شود

بیش از 550 میلیون دلار اسباب بازی قاچاق وارد کشور می شود