مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:052023-02-22بين الملل

معاون وزیر دادگستری:2800 ایرانی در زندان های ترکیه هستند/7هزار زندانی خارجی داریم


از مجموع چهار هزار زندانی ایرانی در خارج از کشور، 2800 ایرانی در زندان های ترکیه هستند و انتقال زندانیان ایرانی از ترکیه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، عسگر جلالیان معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری اظهار داشت: اکنون جمهوری اسلامی ایران با حدود 22 کشور، موافقتنامه لازم الاجرا برای انتقال محکومان دارد و با نگاه حقوق بشری به موضوع معاهدات دو جانبه حقوقی و قضایی، آمادگی داریم تا با همه کشورهای جهان به غیر از رژیم اشغالگر قدس، این معاهدات را موفق و و اجرایی کند.

رییس کمیته انتقال محکومان افزود: از مجموع چهار هزار زندانی ایرانی در خارج از کشور، 2800 ایرانی در زندان های ترکیه هستند و انتقال زندانیان ایرانی از ترکیه، ارمنستان، سریلانکا و هندوستان نیز در دستور کار قرار دارد.

جلالیان درباره اتباع خارجی که در زندان های ایران به سرمی برند، گفت: اکنون حدود هفت هزار اتباع خارجی در زندان های کشور ما هستند که 6 هزار و 620 زندانی از اتباع افغانستان و بعد از آن اتباع پاکستان، عراق، ترکیه، هند و جمهوری آذربایجان بیشترین تعداد زندانی را در ایران دارد.

وی ادامه داد: انتقال تعداد زیادی از زندانیان کشورهای افغانستان، پاکستان، هندوستان، سریلانکا، ترکیه و عراق در دستور کار کمیته انتقال م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر دادگستری:2800 ایرانی در زندان های ترکیه هستند/7هزار زندانی خارجی داریم

معاون وزیر دادگستری:2800 ایرانی در زندان های ترکیه هستند/7هزار زندانی خارجی داریم