مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:002023-02-22سياسي

اعزام راهیان نور در اسفندماه انجام می شود


فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به تقارن ماه رمضان و عیدنوروز امسال راهیان نور در اسفندماه اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس سرهنگ رمضانعلی قاسم پور ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهیان نور اظهار کرد: امسال ماه مبارک رمضان با ایام عیدنوروز تقارن پیدا کرده، بنابراین اعزام رهیان نور از فروردین ماه به اسفندماه تغییر پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: سهمیه شهرستان گنبدکاووس هفت اتوبوس بود که بخاطر زمان اعزام و هزینه های بالا به چهار اتوبوس کاهش دادیم و قرار است 21 اسفندماه به منطقه عملیاتی اعزام شوند.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: راهیان نور فتح بابی برای افرادی بوده که به ان مناطق سفر کرده و با مشاهده اثار بجا مانده از هشت سال دفاع مقدس خود را واکسینه می کنند.

وی ادامه داد: راهیان نور و اعزام به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بهترین ظرفیت برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل های بعدی است.

قاسم پور گفت: در سال گذشته در اعزام به مناطق عملیاتی فردی از گنبد دچار تحول درونی شد و تلاش داریم تا این فرد را به جلسه فرمانداری دعوت کرده و بخواهیم از حال و هوای درونی خود سخن بگوید.

وی بیان کرد: امسال تاکنون دو اتوبوس شامل یک اتوبوس دختران و یک اتوبوس پسران دانش اموزی به تعداد حدود 100 نفر به مناطق عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام راهیان نور در اسفندماه انجام می شود

اعزام راهیان نور در اسفندماه انجام می شود