مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:552023-02-22اقتصادي

45روستای استان سمنان میزبان گردشگران نوروزی می شوند


دبیر ستاد خدمات سفرهای نورزی استان سمنان از نصب تابلو برای هدایت مسافران به سمت روستاهای استان خبر داد و گفت: در ایام نوروز 45 روستا میزبان گردشگران خواهند بود.

- امیر کرم زاده در گفتگو با و مسائل مختلف گردشگری مقداری آسیب دید که خوشبختانه این موضوع رفع شده و امسال پیش بینی می شود شاهد حجم خوبی از مسافر در استان سمنان باشیم.

دبیر ستاد خدمات سفر استان سمنان بیان کرد: در نشست خدمات سفر استان مقرر شد تمام دستگاه های خدمت رسان آمادگی خودشان را از دهم اسفند ماه برای پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران داشته باشند چرا که از پنجم فروردین ماه وارد ماه مبارک رمضان می شویم در نتیجه امکان افزایش تقاضای سفر از دهم اسفند ماه به مدت 25 روز وجود دارد.

کرم زاده با بیان اینکه سفرهای زودتر از موعد پیش بینی شده در نتیجه امسال زودتر از سال گذشته کشیک های خبازی ها، داروخانه ها و بانک ها و … وجود خواهد داشت و مجتمع های خدماتی بین راهی آمادگی خودشان را امسال بیش از پیش برای میزبانی از مسافران اعلام خواهند کرد، تاکید کرد: سوخت رسانی و موضوع بهداشت مجتمع های بین راهی و همچنین نمازخانه و ارائه خدمات در زمره تأکیدات ستاد خدمات سفرهای نورزی استان سمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45روستای استان سمنان میزبان گردشگران نوروزی می شوند

45روستای استان سمنان میزبان گردشگران نوروزی می شوند