مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:452023-02-22سياسي

34 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کردستان آبی می شود


استاندار کردستان با اشاره به اجرای طرح آبی کردن 34 هزار هکتار از اراضی استان گفت: سد گاران مریوان نیز در یکی 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد که با این اقدام حدود 2 هزار و 700 هکتار از اراضی کشاورزی منطقه تبدیل به آبی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج؛ اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز امروز در شورای کشاورزی استان کردستان که با حضور نمایندگان تشکل های مختلف کشاورزی در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: توجه به برگزاری جلسات حوزه کشاورزی  بسیار جدی است اما استمرار آن به نتایج جلسات بستگی دارد.

استاندار کردستان ادامه داد: حرکات خوبی در حوزه کشاورزی آغاز شده و اقدامات موثری نیز در حال انجام است، لذا امیدواریم در پایان دولت اول آیت الله رییسی تحول عظیمی را در بخش کشاورزی استان شاهد باشیم.

زارعی کوشا با بیان اینکه طرح آبی کردن 34 هزار هکتار از اراضی استان در حال اجرا است، یادآور شد: سد گاران مریوان در یکی 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد که با این اقدام حدود 2 هزار و 700 هکتار از اراضی کشاورزی منطقه تبدیل به آبی می شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه فاز انتقال آب در ادامه پروژه آبرسانی سنندج اکنون به دشت های قروه و دهگلان در حال انجام است، اظهار داشت: روز گذشته فرایند اخذ مجوز تصفیه خانه برای کامیاران و مریوان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کردستان آبی می شود

34 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کردستان آبی می شود