مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:402023-02-22فناوري

وضعیت نامطلوب اینترنت در روستاهای میامی/ مردم گلایه مند هستند


فرماندار میامی با بیان اینکه وضعیت آنت دهی تلفن همراه و همچنین اینترنت در روستاهای کلاته شرقی و بخش کالپوش این شهرستان مناسب نیست، گفت: - مردم از این بابت گلایه مند هستند.

علیرضا آشوری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به گلایه های مردم از بابت وضعیت اینترنت و ارتباطات، بیان کرد: ارتقا سطح کیفی و بهبود وضعیت آنتن دهی و پوشش بهتر اینترنت در بخش کالپوش، سرحدات، کلاته های شرقی و دهستان فرومد یکی از مطالبی است که مورد پیگیری قرار دارد.

وی با بیان اینکه وضعیت اینترنت و پوشش تلفن ثابت و همراه در برخی نقاط شهرستان از جمله منطقه پل ابریشم مطلوب نیست، افزود: امروز در دیداری با مدیرکل ارتباطات استان سمنان موضوع اینترنت شهرستان میامی و کلاته های شرقی این شهرستان مورد پیگیری قرار گرفت.

فرماندار میامی با اشاره به گلایه های مردم شهرستان، تاکید کرد: مردم از وضعیت آن تن دهی تلفن همراه ناراضی هستند و این موضوع از سوی مردم بارها بیان و مطالبه می شود.

آشوری با بیان اینکه بحث ارتباطات و فناوری از نیازهای اولیه ی افراد است و ایجاد امکانات مخابراتی در مناطق روستایی نیاز به عزم جدی مسئولان دارد، گفت: از مسئولان ارتباطات استان درخواست کردیم که به این موضوع رسیدگی جدی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامطلوب اینترنت در روستاهای میامی/ مردم گلایه مند هستند

وضعیت نامطلوب اینترنت در روستاهای میامی/ مردم گلایه مند هستند