مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:202023-02-22اقتصادي

باغ گیاه شناسی جزیره قشم در اختیار دانشگاه تهران قرار گرفت


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران اعلام کرد: باغ گیاه شناسی در جزیره قشم با وسعت بیش از 8 هکتار در اختیار دانشگاه تهران قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، احمد نوحه گر معاون برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران امروز چهارشنبه در ششمین نشست معاونان اداری و مالی واحدهای دانشگاه تهران که در جزیره قشم در حال برگزاری است، از عملیاتی شدن توافقنامه دانشگاه تهران و سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد و گفت: بر اساس این توافق نامه، باغ بسیار زیبای گیاهشناسی در جزیره قشم با وسعت بیش از 8 هکتار در اختیار دانشگاه تهران قرار گرفت.

عضو هیأت رییسه دانشگاه تهران از آغاز عملیات طراحی و احداث فضای اقامتی، آموزشی و رفاهی ویژه پردیس بین الملل خلیج فارس دانشگاه تهران در آینده نزدیک در جزیره قشم خبر داد و گفت: همچنین در حال حاضر عملیات ساختمانی 21 کلاس درس برای پردیس بین المللی قشم آغاز شده است و اولین دوره پذیرش دانشجو در این پردیس دانشگاه تهران در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402 - 1401 صورت می گیرد.

وی با اعلام اینکه روز پنج شنبه 5 اسفند ماه آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان تحصیل در پذیرش بدون آزمون رشته های کارشناسی ارشد و دکتری پردیس های بین الملل قشم، کیش، ارس و کاسپین دانشگاه تهران است، خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ گیاه شناسی جزیره قشم در اختیار دانشگاه تهران قرار گرفت

باغ گیاه شناسی جزیره قشم در اختیار دانشگاه تهران قرار گرفت