مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:052023-02-22فرهنگي

86 کارگردان فیلم اولی تأیید شدند / خون تازه برای سینما


86 نفر از کارگردانان فیلم اولی که ماحصل تغییر مکانیزم «شورای تأیید صلاحیت فیلم اولی ها» به شمار می روند، با در نظر گرفتن تحقق عدالت فرهنگی از 25 استان تأیید صلاحیت شدند.

- 86 نفر از کارگردانان فیلم اولی که ماحصل تغییر مکانیزم شورای تأیید صلاحیت فیلم اولی ها به شمار می روند، با در نظر گرفتن تحقق عدالت فرهنگی از 25 استان تأیید صلاحیت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، بعد از برگزاری نشست های متعدد و بررسی کارنامه فعالیت های هنری، سوابق حرفه ای، انجام مصاحبه های تخصصی و شرایط فیلم اولی ها، صلاحیت 86 تن از کارگردانان متقاضی از سوی شورای تأیید صلاحیت فیلم اولی ها به تأیید رسید تا به واسطه این مهم بتوانند اولین فیلم سینمایی بلند خود را کلید بزنند.

با رونمایی از سامانه تأیید صلاحیت فیلم اولی ها و آغاز ثبت نام متقاضیان فیلمسازی در ابتدای تیرماه سال جاری، 540 متقاضی تا 15 مرداد با ارسال نمونه کارها و سایر مدارک خود پرونده های شان را تکمیل کردند و در ادامه با برگزاری نشست های متعدد به میزبانی بنیاد سینمایی فارابی و با حضور نماینده کانون کارگردانان و اعضای شورا، صلاحیت 86 متقاضی به تأیید رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

86 کارگردان فیلم اولی تأیید شدند / خون تازه برای سینما

86 کارگردان فیلم اولی تأیید شدند / خون تازه برای سینما