مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:552023-02-22اقتصادي

آزادی 149 محکوم مالی در یزد از ابتدای امسال


رییس کل دادگستری استان یزد از آزادی 149 محکوم مالی جرائم غیر عمد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- غلامعلی دهشیری در این باره گفت: به همت ستاد دیه استان یزد و با مشارکت خیرین و نیکوکاران استان از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 149 محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی در ادامه افزود: رقم بدهی این زندانیان آزاد شده 153 میلیارد و 357 میلیون تومان بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات و آورده محکومین مبلغ 134 میلیارد تومان و 690 میلیون تومان تامین گردیده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانکهای عامل مبلغ 18میلیارد و 667 میلیون تومان به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 149 نفر و بازگشت آنها به آغوش خانواده فراهم شد.

رییس کل دادگستری استان با تشریح نوع محکومیت رهایی یافتگان از بند، گفت: از این تعداد آزاد گردیده تعداد 100 مددجو مربوط به محکومین مالی، تعداد 34 مددجو محکوم پرداخت مهریه، تعداد 14 مددجو محکوم نفقه و یک محکوم پرداخت دیه حادثه کار بودند.

دهشیری با تقدیر از زحمات بی وقفه کارکنان و اعضاء کمیته صلح و سازش این ستاد خاطر نشان کرد: از این تعداد آزادی تعداد 24 مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 149 محکوم مالی در یزد از ابتدای امسال

آزادی 149 محکوم مالی در یزد از ابتدای امسال