مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:402023-02-22سياسي

مسابقه کتابخوانی ویژه دانشجویان در اردبیل برگزار می شود


مسؤول سیاست ورزی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل از برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب داستانی «دکل» در اسفند امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مرتضی فردی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی از کتاب داستانی دکل ویژه دانشجویان استان اردبیل، همراه با ده ها جوایز نفیس برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه جهت آشنایی دانشجویان با گام دوم انقلاب اسلامی ایران برگزار و آزمون آن، به صورت حضوری خواهد بود و دانشجویان جهت شرکت و دریافت کتاب می توانند به یکی از روش های مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان، تکمیل فرم ثبت نام از طریق آدرس اینترنتی yun.

ir/dakal1401 و یا ارسال کلمه دکل به همراه نام و نام خانوادگی و نام دانشگاه به سامانه پیامکی 6600045020 اقدام کنند.

مسؤول سیاست ورزی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل مهلت شرکت در این مسابقه را 25 اسفند اعلام کرد و ادامه داد: هزینه شرکت در این مسابقه برای دانشجویانی که در اردوی راهیان نور 1401 شرکت خواهند کرد به صورت رایگان و سایر دانشجویان از تخفیف 50درصدی برای تهیه این کتاب برخوردار خواهند بود.

فردی گفت: در این مسابقه کتابخوانی به 5 نفر اول 20میلیون ریال، 5 نفر دوم 10میلیون ریال و 5 نفر سوم 5میلیون ریال اهدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه کتابخوانی ویژه دانشجویان در اردبیل برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی ویژه دانشجویان در اردبیل برگزار می شود